Блок лекцій 1. Вивчаємо теорію 1. Вступна лекція Про ринкові механізми, психологію людини та інтелектуальний капітал
2. Стратег Функції стратега та стратегічне мислення. Науковий базис ключових компетенцій стратега. Що відрізняє добрих стратегів від не зовсім добрих. Стратегічне мислення.
3. Стратегія та процес її створення Логіка стратегічного процесу з наукового погляду. Складні мережеві проблеми та їх особливості. Етапи стратегічного мислення за Дітріхом Дернером. Клієнтський бриф: як його читати. Яку інформацію потрібно отримати від бізнесу.
4-5. Основи маркетингу Маркетинг ≠ реклама. Елементи маркетинг-міксу: Product, Place, Price, Promotion. Зворотні сходинки вигод. Три рівні продукту. Типи продуктових класифікацій. Матриця FCB. Цінові стратегії. Що знає сучасна маркетингова наука про вплив на поведінку людини. Як працює реклама? Теорія Канемана. Модель Хогга. Довгостроковий та короткостроковий ефекти рекламних кампаній. Роль медіа у побудові бренду. Розбір кейсів.
6-7. Ключові проблеми брендів Як успішні бізнеси формують необхідне сприйняття брендів у головах людей. Основні проблеми брендів, які заважають їм зростати та стратегії їх подолання: переходимо в іншу категорію, ростимо категорію, стимулюємо частоту споживання, мотивуємо спробувати, ростимо знання, стимулюємо до продажу. Розбір прикладів.
8. Як працює бізнес (відкрита лекція, яку можна подивитися тут )Спільна лекція з підприємцем Костянтином Дегтярьовим, засновником курсів англійської мови Friends та дизайн-агентства League Design.
Обговорили основні та важливі теми: як працює бізнес, з чого складається бізнес-система, яка роль маркетингу та бренду і чи варто повністю покладатися на інтуїцію при побудові бізнесу.
ПрактикаАналізуємо ринкові взаємозв'язки, обговорюємо фундаментальні статті Harvard Business Review, аналізуємо маркетинг-мікс бренду, вчимося інтерпретувати дані дослідницьких звітів