Детальна програма курсу stratdir

Блок лекцій 1. Вивчаємо теорію

1. Вступна лекція
Про ринкові механізми, психологію людини та інтелектуальний капітал

2. Стратег
Функції стратега та стратегічне мислення. Науковий базис ключових компетенцій стратега. Що відрізняє добрих стратегів від не зовсім добрих. Стратегічне мислення.

3. Стратегія та процес її створення
Логіка стратегічного процесу з наукового погляду. Складні мережеві проблеми та їх особливості. Етапи стратегічного мислення за Дітріхом Дернером. Клієнтський бриф: як його читати. Яку інформацію потрібно отримати від бізнесу.

4-5. Основи маркетингу
Маркетинг ≠ реклама. Елементи маркетинг-міксу: Product, Place, Price, Promotion. Зворотні сходинки вигод. Три рівні продукту. Типи продуктових класифікацій. Матриця FCB. Цінові стратегії. Що знає сучасна маркетингова наука про вплив на поведінку людини. Як працює реклама? Теорія Канемана. Модель Хогга. Довгостроковий та короткостроковий ефекти рекламних кампаній. Роль медіа у побудові бренду. Розбір кейсів.

6-7. Ключові проблеми брендів
Як успішні бізнеси формують необхідне сприйняття брендів у головах людей. Основні проблеми брендів, які заважають їм зростати та стратегії їх подолання: переходимо в іншу категорію, ростимо категорію, стимулюємо частоту споживання, мотивуємо спробувати, ростимо знання, стимулюємо до продажу. Розбір прикладів.

8. Як працює бізнес (відкрита лекція, яку можна подивитися тут )
Спільна лекція з підприємцем Костянтином Дегтярьовим, засновником курсів англійської мови Friends та дизайн-агентства League Design.
Обговорили основні та важливі теми: як працює бізнес, з чого складається бізнес-система, яка роль маркетингу та бренду і чи варто повністю покладатися на інтуїцію при побудові бізнесу.

Практика
Аналізуємо ринкові взаємозв'язки, обговорюємо фундаментальні статті Harvard Business Review, аналізуємо маркетинг-мікс бренду, вчимося інтерпретувати дані дослідницьких звітів
Блок лекцій 2. Вчимося проводити аналіз

9. Діагностика ринків та конкурентів
Визначення поточної ситуації та ключових проблем. Аналіз ринків та конкурентів. П'ять сил Портера. VRIO аналіз. Джерела даних. SWOT, TOWS. Стратегії зростання. Аналіз продажів.

10. Інтро у дослідження. Якісні дослідження
Лекція від соціологів за освітою: Діани Кудашева, Head of Strategy в twid, екс-старший стратег в Isobar і Марини Костіної, старший стратег в Isobar. Оглядова екскурсія територією досліджень. Обговорюємо види та застосування дослідницьких методів у роботі стратега. Принцип тріангуляції. Проведення глибинних інтерв'ю.

11. Кількісні дослідження
Лекція від Діани Кудашевої та Марини Костіної. Поринемо у світ репрезентативних вибірок, соціологічних понять та дізнаємося, як можна проводити кількісники самостійно.

12. Сегментування та таргетування
Типи сегментацій: демографічна, психографічна, поведінкова. Критерії сегментації та таргетування. Вибір ключових сегментів. Розбір кейсу.

13. Інсайт
Лекція від Романа Федоренка, Brand Marketing Manager у Cpamatica, екс-стратега Isobar та fedoriv agency. Що таке інсайт. Його види: споживчий, культурний, продуктовий, ринковий. Як шукають.

Практика
Робимо SWOT аналіз, аналізуємо продажі, складаємо мотиваційний портрет цільової аудиторії на підставі глибинного інтерв'ю, вчимося працювати з кількісними дослідженнями, знаходимо інсайти
Блок лекцій 3. Вчимося синтезувати рішення та втілювати їх

14. Позиціонування та бренд-стратегія
Історія теорії позиціонування. Фреймворки побудови позиціонування. Комплексні приклади. Як брифувати створення бренду.

15. Комунікаційна стратегія
Карта комунікації. Як працює комунікація. Креативний бриф: кілька фреймворків. Комунікаційні підходи. Перевірка креативу.

16. Шлях споживача
Вчимося будувати шлях споживача з огляду на категорію бізнесу. Витоки, суть та логіка шляху споживача. Шлях для категорій із низькою залученістю. Шлях споживача McKinsey. Мікромоменти Google.

17. Контент стратегія
Приклад створення контент-стратегії

18. Медіа стратегія
Поринаємо в медіа термінологію, використання інструментарію досягнення цільової аудиторії та прогноз ефективності кампанії. Охоплення та залучення.

19. Приклади готових стратегій
Кейс Бепантен Плюс. Кейс Активіа Блек. Повний розбір.

Практика
Створюємо бренд-платформу, формулюємо основне повідомлення, створюємо креативний бриф, будуємо шлях споживача, прогнозуємо медіа показники
Бонусні лекції

20. Методологія Jobs To Be Done. Intro.
Лекція від Олександра Цибка, екс-стратега Isobar, закінчив спеціалізований навчальний курс із застосування методології Jobs To Be Done. Що таке Jobs To Be Done. Мотиваційні сили. Мотиваційний конфлікт. Ціннісна пропозиція.

21. Customer Experience стратегія. Intro.
Лекція від Максима Ілюхіна, Head of CX у fedoriv agency, екс-стратега Isobar. Виникнення CX. Що таке стратегія CX. Рівні та інструменти роботи над CX стратегією. Customer Journey Map. Розбір кейсу.

22. Технологічні тренди
Лекція про технологічні прогнози та тренди з використанням матеріалів глобального офісу Isobar.

23. Як влаштований digital
Відмінність digital від традиційних медіа. Основні характеристики.


Практика
Практика з методології JTBD, вирішуємо креативні кейси, читаємо статті